van der valk in Costa Rica - Reisverslag uit Chilamate, Costa Rica van Erik en Ilse - WaarBenJij.nu van der valk in Costa Rica - Reisverslag uit Chilamate, Costa Rica van Erik en Ilse - WaarBenJij.nu

van der valk in Costa Rica

Blijf op de hoogte en volg Erik en Ilse

02 Januari 2015 | Costa Rica, Chilamate

Nee, van der Valk heeft gelukkig zijn weg nog niet gevonden in Costa Rica. Maar wij hebben vandaag wel onze eerste echte toekans gespot. Echt te gek!
Voor ons gevoel begint nu de vakantie eindelijk echt. We zijn nu 4 dagen in Costa Rica en het was een pittige start. De vlucht ging voorspoedig, Fenne trok het vrij aardig tot aan de laatste landing. Die was ook zeer onaangenaam. Maar nog onaangenamer was dat Fenne zelf verrast werd door een kotsbui :-( Dus alles onder. Nice start....
Het eerste hotel was zeer relaxed, lekker zwembadje en genoeg tijd om de jetlag eruit te werken. Is mij nog niet helemaal gelukt, ik ben nog steeds iedere nacht om 3 uur klaarwakker. Om dan vervolgens om half 9 's avonds totaal in te storten. Men zegt dat het voorbij gaat....
We zitten nu in de Selva Verde lodge, een supermooie plek met een belangrijk beschermingsprogramma van het tropisch regenwoud. Dus ook nog een beetje investeren in de natuur ;-) Vandaag de eerste wandeling gedaan met een gids. Toekans, giftige kikkers, enorme leguanen. En een schitterend tropisch woud! Erik en ik splitsen op morgen en dan mag ik de earlybird wandeling doen om 6 uur. Superveel zin in, de wereld is hier rond die tijd echt ineens wakker, om een paar uur daarna weer stil te worden. Ben benieuwd wat ik morgen ga zien. En dat het dan niet zo snoeihard regent als vanochtend ☔️

• 03 Januari 2015 - 20:05

Megol :

Hoi Ilse, Erik en Fenne
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Wat zielig van Fenne :(
    Geniet lekker van jullie vakantie en maak vooral veel foto's voor ons :)
    Xxx
    Maikel, Megol en Yara

• 04 Januari 2015 - 22:31

Sylvia:

Hey lieverd, gelukkig nieuwjaar! !! Ach en beetje kots hoort erbij weet je dat je moeder bent. En kan ook in de ardennen gebeuren dus kan je maar beter daar zitten. :). Hoe was de early bird walk?? Heel veel plezier en ik hou jullie in de gaten Haha xx

• 05 Januari 2015 - 11:42

Jolanda:

Hey Ilse, Erik en Fenne,
    De beste wensen nog voor 2015!!!!
    Leuke foto's, volgens mij is het heeeel mooi daar! Nog veel plezier in het Costa Ricaanse!!
    XXX Jolanda

• 05 Januari 2015 - 15:44

Bijke, Tessel En Faas:

Wat klinkt dat heerlijk!Tessel vindt de foto van Fenne in het zwembad het mooiste. Veel plezier daar!

• 06 Januari 2015 - 10:46

Veronique Van Den Berg:

Hoi Ilse ,Erik en Fenne,
    De Allerbeste wensen voor 2015! Voor jullie een goed begin in een prachtig land zo te zien. mooie foto's !
    Geniet van alle mooie dingen die je onderweg nog tegenkomt.
    Veroxxx