Het is bijna zover.... - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Erik en Ilse - WaarBenJij.nu Het is bijna zover.... - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Erik en Ilse - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover....

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Erik en Ilse

27 December 2014 | Nederland, 's-Hertogenbosch

De kerstboom is hier al weer opgeruimd, tijd om ons te gaan richten op ons nieuwe avontuur. Lekker nog anderhalve dag van rommelen en nadenken over wat we allemaal mee gaan nemen en vooral: wat allemaal niet. Wij houden van licht reizen :-)
Leuk dat jullie ons gaan volgen, we verwachten regelmatig Wifi te hebben (slapen in hotels heeft zo zijn voordelen;-) om leuke updates en foto's met jullie te delen.
Maandagochtend staat het vliegtuig voor ons klaar om ons naar de andere kant van de oceaan te brengen.....maar eerst nog even een sneeuwbal gooien!

• 05 Januari 2015 - 22:51

Esther Gr......:

Ha Ilse Erik en Fenne,

Heerlijk zo in de tropen! Het ziet er erg mooi en gezellig uit!
    Wij weten er alles van, zijn net terug uit Curacao!
    Feliz 2015! Zeggen ze daar ook natuurlijk.
    Geniet van jullie vrije tijd.