Gearriveerd! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Erik en Ilse - WaarBenJij.nu Gearriveerd! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Erik en Ilse - WaarBenJij.nu

Gearriveerd!

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik en Ilse

17 December 2009 | Australië, Sydney

We zijn na een lange reis gisteren dan eindelijk in Sydney gearriveerd!
Het begon met een uur vertraging omdat op Schiphol het vliegtuig nog van ijs ontdaan moest worden. Brrr.... En de overstaptijd in Peking was al vrij kort, slechts 2 uur. We hadden ons er al bij neergelegd dat we de aansluiting zouden missen. Uiteindelijk viel het mee en konden we precies onze aansluiting halen. Voor de bagage is dat niet gelukt, daar wachten we nu nog op.

Nu lopen we dan ook met onze bergschoenen en korte broek (yep, die hadden we wel in de handbagage) hier een beetje uit de toon te lopen, hier in Sydney. Het meest gebruikte schoeisel is hier slippers. Als goede tweede komen sneakers. Bergschoenen komen niet in de top 100 voor...

• 17 December 2009 - 16:12

Goijaart:

Jullie hebben in Peking toch wel even eend gegeten hoop ik?

• 17 December 2009 - 17:57

Theo.:

hier 15cm sneeuw
    rond vries punt
    fijn dat jullie al zo ver zijn.geniet er van.
    Gr. Ria.

• 18 December 2009 - 12:34

Ans B:

Hopelijk komt dat snel goed met de bagage! En anders maar naar de winkel....

• 20 December 2009 - 16:42

Len Lommerse:

bergschoenen of niet...jullie lopen heerlijk door Sydney rond! Hier een heel dik pak sneeuw en op zoek naar die bergschoenen voor een lange winterwandeling.

Liefs

Len

• 21 December 2009 - 09:32

Iris:

Is het allemaal nog goed gekomen met de bagage?

Geniet ze en fijne feestdagen!

X Iris.

• 22 December 2009 - 08:41

Anne:

G'day Mates! Even googlen levert leuke australische gezegdes op, zo kunnen jullie een beetje inburgeren daar! Voor vandaag:
    Gonna drain me dragon!

Even raden wat dat is... Ik denk dat het meer voor Erik van toepassing is maar wel leuk!
    Of als je iemand op een grappige manier wilt beledigen:
    May your ears turn into arseholes and shit on your shoulders!

Veel plezier!
    Kus

• 22 December 2009 - 15:24

Ans H:

Hopenlijk is jullie bagage gearriveerd en is het alleen nog maar genieten.
    enne.. ze verkopen vast van alles!
    hier dikke pakken sneeuw
    geweest, nu wat aan het dooien.
    ans