De laatste dagen....snik ;-( - Reisverslag uit Aldinga, Australië van Erik en Ilse - WaarBenJij.nu De laatste dagen....snik ;-( - Reisverslag uit Aldinga, Australië van Erik en Ilse - WaarBenJij.nu

De laatste dagen....snik ;-(

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Erik en Ilse

15 Januari 2010 | Australië, Aldinga

Tja, we zijn aan het afbouwen: de laatste ontbijtjes, de laatste nachtjes in de tent, de laatste duik in de oceaan en zo kan ik nog wel even doorgaan.

De afgelopen dagen hebben we 42 graden gehad. Er zijn dan slechts 3 dingen die je langer dan een half uur volhoudt: in een auto met airco rondrijden, in een restaurant met airco zitten/eten/drinken of in de oceaan liggen. Mogen jullie raden wat wij gedaan hebben ... :-)

Gelukkig is het nu weer normaal: 30 graden ongeveer. Is toch wat beter te doen, vooral als je ook nog iets wilt doen. Gisteren een wandelingetje gemaakt door een kloof door een rivier en uiteindelijk de kloof maar weer uitgeklommen volgens een eigenbedacht pad....tja, we konden de uitgang niet meer vinden. Bleek dat we nog een klein stukje verder hadden gemoeten.....Het bankje staat hier ook altijd 5 minuten verder dan de plek waarop ik vind dat het tijd is om te pauzeren ;-)

Overigens zijn we toch wel een beetje jaloers op jullie in NL: een witte kerst en nu ook schaatsen, tja, we kunnen niet alles hebben.

We gaan zometeen de auto maar eens uitmesten (na een verkoelende duik in de oceaan, de 2e van vandaag:-))
Morgen gaan we naar Glenelg, dat is een voorstadje van Adelaide aan de oceaan en daar blijven we nog 1 nachtje in een lekker bedje. Dan vliegen we naar Sydney om de grote oversteek op maandag weer aan te vangen.

Tot snel weer!!

• 15 Januari 2010 - 06:16

Danielle:

Hoi lieverds.

Wat een prachtreis! Wellicht lezen jullie dit nog de komende dagen. Veel plezier die laatste momenten. Geniet want het is hier heeeeeeeel koud. Zeker voor jullie als jullie terug komen. Goede reis en tot gauw. Dikke kus, Dati

• 15 Januari 2010 - 07:40

Marie-José & André:

Wat zijn wij toch stumperts hier... de sneeuw is gelukkig aan het verdwijnen maar een duik in de oceaan met een heerlijk zonnetje om op te drogen klinkt een stuk aangenamer... Geniet er nog maar van want hier kun je een muts en wanten gebruiken...

Dikke zoen

• 17 Januari 2010 - 19:51

Esther (naailes):

Ha Erik en Ilse,

op de valreep. Af en toe had ik wel iets gelezen. Geweldig daar!!! Ik heb ook ooit eens kerst en nieuwjaar down under gevierd maar dan in NZ. Hier in NL was het geweldig op een andere manier zoals jullie al wel van iedereen gehoord hebben.
    Nou welkom thuis dan maar.
    Zag ik nou een zelf gemaakt rokje of jurkje op een foto??
    Ik ben benieuwd naar de verhalen live. Jullie kunnen vast nog heel lang nagenieten van deze prachtige reis. Groetjes en tot snel. Esther

• 18 Januari 2010 - 15:13

Ans B:

Hoi Erik en Ilse,

Nog lekker even nagenieten thuis en daarna ben ik wel erg benieuwd naar alle verhalen. En dan weer aan het werk Ilse, want hier missen we je.

tot volgende week!