Afscheid van Australië - Reisverslag uit Sydney, Australië van Erik en Ilse - WaarBenJij.nu Afscheid van Australië - Reisverslag uit Sydney, Australië van Erik en Ilse - WaarBenJij.nu

Afscheid van Australië

Door: Ilse & Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik en Ilse

18 Januari 2010 | Australië, Sydney

Het zit er bijna op.....de vlucht is ingecheckt en we hebben nog een paar uur in Sydney. Jammer en het smaakt naar meer :-)

Eerst maar weer een beetje sparen;-)

Leuk dat jullie ons gevolgd hebben en we vonden het zelf ook leuk om te doen. Zo weten we thuis ook nog wat we zo'n beetje gedaan hebben!

Morgen dus weer in ons eigen (koude) huisje in ons eigen bedje. Nagenieten van de warmte en de lol die we gehad hebben.

Het lijkt ons leuk om jullie snel weer te zien. We hebben daarom bedacht om een we-zijn-weer-thuis-borrel te houden zondag as. Om het in een Australisch tintje te doen, zijn de hapjes BYO (bring your own). Dat doen ze hier heel vaak in restaurants met bier en wijn, maar daar zullen wij voor zorgen. Ook voor een lekker sapje natuurlijk ;-) De deur staat open vanaf een uur of 2 en de liefhebber kan ook nog blijven voor een winters soepje.

Kunnen we alle verhalen bij de foto's nog een keer vertellen en horen wat we allemaal gemist hebben in Nederland......leuk!!

Hopelijk tot zondag en anders spreken we elkaar vast snel!

• 18 Januari 2010 - 00:26

Wouter:

Ik denk niet dat ik het redt om op Zondag langs te komen :-)

• 18 Januari 2010 - 07:05

Marie-José & André:

Wat jammer dat jullie al weer aan de huisreis zijn begonnen... de sneeuw is hier weg, alleen de temperatuur zal wel erg wennen zijn. Zondag gaat ons niet lukken maar hopelijk tot snel!!! Dikke zoen

• 18 Januari 2010 - 19:09

Iris:

Dat moet om gevlogen zijn voor jullie! Jammer dat het alweer ten einde is :(.

Maar hoe dan ook, fijn dat jullie straks weer wat dichterbij zijn :).

Zondag gaat niet lukken, maar ik hoop jullie wel snel weer te zien :).

X Iris.

• 19 Januari 2010 - 09:05

Ank:

Welkom thuis! Ben heel heel heel benieuwd naar jullie verhalen. Ook ik kan zondag niet.... Tja jullie zijn gewoon weer in Nederland waar je alles lang van tevoren moet plannen ;-)

• 22 Januari 2010 - 11:45

Astrid:

HOi E en I,

bioritme al uit de klit?
    Zondag kom ik foto's kijken,

tot dan!