nog 8 nachtjes slapen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erik en Ilse - WaarBenJij.nu nog 8 nachtjes slapen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erik en Ilse - WaarBenJij.nu

nog 8 nachtjes slapen

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Erik en Ilse

06 December 2009 | Nederland, Amsterdam

Eindelijk begint het te kriebelen! We hebben net onze nieuwe tent uit de verpakking gehaald en eens even "opgezet" in de woonkamer. Leukleukleuk! E is nu de tickets aan het bekijken en we zijn vast een temperatuurcheck aan het doen, want we hebben eigenlijk niet zoveel zin om de dikke slaapzakken mee te nemen. We hopen het te redden met een lakentje en een fleeceslaapzak en onze eigen lijven ;-) We'll see.....lekker deze week nog wat rommelen en dan de 14e relaxed op weg. Leuk dat jullie ons volgen! X

• 07 December 2009 - 12:06

Danielle:

Hoi lieverds! Veel plezier met de voorpret.

Kus,
    D

• 10 December 2009 - 21:31

Dominiek:

Wat een leuk idee, deze website. We gaan jullie zeker volgen!

• 12 December 2009 - 14:44

Lennart:

Geniet ervan samen!

• 13 December 2009 - 09:59

Edwin Somers:

Hey Ilse,
    wat leuk om je plannen zo te kunnen lezen. Ik weet uit eigen ervaring hoe geweldig een BLOG kan werken als je overzees bent.
    Heel veel succes en plezier samen. Geniet van een ongetwijfeld geweldige tijd.
    Ik volg jullie digitaal op de voet.
    Kus, Edwin.